قیمت خرید

ترفندهای ویندوز

قیمت خرید

ترفندهای ویندوز

فروش ویژه کوله پشتی لپ تاپ CAT

فروش ویژه کوله پشتی لپ تاپ CAT



کوله پشتی لپ تاپ CAT، فوق العاده جادار و با کیفیت. دارای ضربه گیر تعبیه شده در محل قرارگیری لپ تاپ. جنس برزنت و دوخت بسیار مستحکم. مناسب برای لپ تاپ تا 14.5 اینچ.
کوله پشتی لپ تاپ CAT، راه‌حلی مناسب است برای افرادی که می‌خواهند همیشه لپ‌تاپشان را با سایر لوازم مورد نیاز همراه داشته باشند. آوردن و بردن لپ‌تاپ‌ نه‌تنها به خاطر قیمتش به مراقبت و نگهداری ویژه‌ نیازمند است؛ بلکه ازلحاظ فشاری که حملش به کاربر وارد می‌کند، به رعایت ملاحظات ارگونومیک نیاز دارد. کیفی که انتخاب می‌شود علاوه بر راحت بودن، باید فضای کافی برای نگهداری تجهیزات موردنیاز داشته باشد.
شما می توانید از این محصول به عنوان یک کوله پشتی مسافرتی یا ... نیز استفاده کنید. زیرا این محصول فوق العاده جادار و مستحکم می باشد و تمام نیازهای شما برای یک کوله پشتی را قطعا برطرف خواهد کرد.

قیمت: 43000 تومان

فروش ویژه سیخ دایره ای کباب

فروش ویژه سیخ دایره ای کباب



سیخ دایره ای کباب. سیخ صاف برای شعله گرد مناسب نیست. پخت انواع کباب، جوجه، چنجه و ... بر روی اجاق گاز. پخت آسان و یکنواخت روی شعله های گرد اجاق گاز. هر پکیج ارسالی شامل 2 عدد سیخ می باشد.
سیخ دایره ای کباب محصولی ایرانی و بسیار با کیفیت می باشد که از جنس گالوانیزه بسیار با کیفیت تولید شده است. همانطور که می دانید سیخ صاف برای شعله گرد مناسب نیست و به همین منظور سیخ دایره ای محصولی بسیار کاربردی جهت پخت انواع کباب، جوجه، چنجه و ... بر روی اجاق گاز (شعله گرد) می باشد. با این محصول پختی یکنواخت از کباب را بر روی شعله گرد تجربه کنید.
هر پکیج ارسالی از این محصول شامل 2 عدد سیخ می باشد. یعنی شما با سفارشی که ثبت می کنید 2 عدد سیخ تحویل خواهید گرفت.

قیمت: 15000 تومان

فروش ویژه کیف دخترانه Nike مدل Doriana

فروش ویژه کیف دخترانه Nike مدل Doriana



کیف دخترانه Nike مدل Doriana، قابلیت شست و شوی راحت. دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار، دارای یک محفظه کوچک زیپدار جلوی کیف به صورت مورب. دارای دو محفظه کوچک زیپدار اطراف کیف. دارای بند دستی و رودوشی قابل تنظیم ...
کیف دخترانه Nike مدل Doriana جنسی از برزنت با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ بندی سبز و سورمه ای و مشکی می باشد.
ویژگی منحصر به فرد کیف دخترانه Nike مدل Doriana دارا بودن بند های دستی بافته شده توسط نخ و همچنین داشتن 3 محفظه کوچک زیپدار که می توانید اقلام ریز را درون آنها قرار دهید. کیف دخترانه Nike مدل Doriana به خاطر داشتن جنس برزنتی و آستردار بودن، تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در صورت لک و کثیف شدن، براحتی تمیز میشود. ویژگی بعدی، طراحی ساده و داشتن رنگ‌های شاد می باشد که قابل استفاده برای خانم‌ها می باشد.

قیمت: 29000 تومان

فروش ویژه ساعت تیسوت بند چرم - مدل T1853

فروش ویژه ساعت تیسوت بند چرم - مدل T1853



ساعت تیسوت بند چرم - مدل T1853، طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. دارای کیفیت استثنایی و بند چرم. دارای تقویم روز شمار. عرضه شده در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای. دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت مچی تیسوت T1853 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر تیسوت می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای و همچنین صفحه سفید و مشکی عرضه شده است. این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد و تا 80 درصد نیز ضد آب است. هم اکنون می توانید ساعت مچی تیسوت T1853 را همراه با جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض با قیمت استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

قیمت: 49000 تومان

فروش ویژه ساعت مچی ضد آب Fucda

فروش ویژه ساعت مچی ضد آب Fucda



ساعت مچی ضد آب Fucda، طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. ساعتی بسیار خاص و با کیفیت. دستان شما در اختیار جذابیت. دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض ...
این ساعت دارای طراحی جدید و بسیار شیک می باشد و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. بند این ساعت بسیار نرم و منعطف بوده و به همین دلیل در دست بسیار راحت و سبک به نظر می آید. ویژگی بارز این محصول طراحی خاص آن است که نه می توان آن را یک ساعت دیجیتالی و نه یک ساعت عقربه ای تلقی کرد. خواندن این ساعت بر خلاف ظاهر مدرن و پیچیده اش بسیار آسان است و به وسیله 3 فلش مثلثی موجود در صفحه ساعت انجام می شود. ساعت Fucda با جعبه ای شکیل همراه با 6 ماه گارانتی تعویض برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است.

قیمت: 59000 تومان