قیمت خرید

ترفندهای ویندوز

قیمت خرید

ترفندهای ویندوز

سر انجام گوگل مپز جدید برای آی او اس از راه رسید (به روز رسانی:

سر انجام گوگل مپز جدید برای آی او اس از راه رسید (به روز رسانی: حالت آفلاین و نسخه آیپد به زودی)سر انجام پس از حدس و گمان های فراوان، اپلیکیشن گوگل مپز برای iOS در اپ استور قرار گرفت و شما می توانید آن را با حجم 6.7 مگابایت از اینجا دانلود کنید. خوشبختانه گوگل تمام امکانات لازم را در اپلیکیشن جدید گرد آورده و مهمتر از همه، SDK آن را نیز برای توسعه دهندگان عرضه کرده تا بتوانند آن را با اپلیکیشن های خود برای iOS یکپارچه کنند.
گوگل مپز جدید با تمام امکانات عالی از راه رسیده از جمله «راهبری turn-by-turn، مسیرهای عبور و مرور عمومی و سیستم Street View.» اپلیکیشن به کاربران امکان می دهد تا از راهنما صوتی موقع رانندگی و داده های زنده ترافیکی در سرتاسر دنیا استفاده کنند. گوگل مسیرهای قطار، اتوبوس، مترو و پیاده روی را نیز برای کاربران iOS فراهم کرده.
ممکن است آپدیت جدید هنوز در اپ استورهای کشورهای مختلف قرار نگرفته باشد بنابراین کاربران خارج از ایالات متحده احتمالاً بایستی کمی صبر کنند. نکته جالب، یعنی ارائه SDK نقشه توسط گوگل، یک حرکت بسیار کلیدی به حساب می آید زیرا به توسعه دهندگان iOS امکان می دهد که از سیستم نقشه اپل عبور کرده و گوگل مپز را در اپلیکیشن های خود مورد استفاده قرار دهند.
بر این اساس، می توان انتظار داشت که رقابت بین سرویس های نقشه داغ تر از قبل شود که در نهایت به نفع مصرف کنندگان خواهد بود. اندرو فاستر مدیر ارشد گوگل مپز درباره تکنولوژی پشت سرویس کمپانی متبوعش می گوید:

«ویژگی برجسته SDK نقشه های بُرداری (vector-based) است که به سرعت لود می شوند و به کاربران امکان جا به جایی آسان بین نماهای دو بُعدی و سه بُعدی، و چرخاندن و جا به جا کردن نقشه با جسچرهای ساده در درون اپلیکیشن را می دهد. توسعه دهندگان هم می توانند نمای نقشه را عوض کنند تا مشاهده اطلاعات وضعیت ترافیک و کنترل جای دوربین در حالت سه بُعدی را در اختیار داشته باشند. دسترسی به کلیدهای API برای توسعه دهندگانی که ثبت نام کرده باشند به سرعت در حال فعال سازی است.»

Google Maps for iPhone is here 2.jpg


امکانات گوگل مپز جدید برای iOS 
جستجو شامل:
- یافتن مکان ها، آدرس ها و محل های تجاری در سرتاسر دنیا با استفاده از جستجوی محلی گوگل.
- یافتن محل های خرید، تفریح و صرف غذا و نوشیدنی با استفاده از نظرات و رتبه بندی های مردم محلی.
- ورود به حساب کاربری برای سینک کردن «جستجو ها، مسیر ها و محل های مورد علاقه» بین کامپیوتر شخصی و تلفن.

مسیریابی شامل:
- راهنمای صوتی turn-by-turn مناسب برای زمان رانندگی.
- یافتن مسیر برای قطار، اتوبوس، مترو و مسیرهای پیاده روی.
- دسترسی به داده های ترافیکی زنده برای شهرها.

استریت ویو و تصویرسازی شامل:
- دیدن تصاویر 360 درجه پانوراما از محل های مختلف در سرتاسر دنیا با استفاده از استریت ویو.
- مشاهده بیش از 100 هزار کسب و کار محلی در سطح جهان.
- مشاهده تصاویر ماهواره ای با رزولوشن بالا برای مکان های مختلف دنیا.

استفاده راحت و آسان شامل:
- در اختیار داشتن یک تجربه کامل از گوگل مپز بر روی آیفون.
- رابط کاربری با طراحی ساده و جدید.
- امکان استفاده از جسچرها برای حرکت در نقشه و مشاهده نتایج جستجو.
اپلیکیشن گوگل مپز جدید با آیفون 3GS، آیفون 4 و 4S، آیفون 5، آیپاد تاچ نسل 3 تا 5 و آیپد سازگار است و برای بهرمندی از آن باید iOS 5.1 یا بالاتر را داشته باشید. همچنین این اپلیکیشن برای آیفون 5 نیز اختصاصی شده تا از نمایشگر بزرگتر آن به خوبی استفاده شود.

همان طور که در ابتدا ذکر شد، می توانید اپلیکیشن جدید را از اینجا با حجم 6.7 مگابایت دانلود و نصب نمایید. حتماً تجربه خودتان از استفاده از آن را نیز با سایرین در میان بگذارید.


  به روز رسانی: دیوید پوگیو از نیویورک تایمز به نقل از گوگل خبر داده که به زودی حالت ذخیره آفلاین نقشه و پشتیبانی برای آیپد نیز از راه خواهد رسید. او نوشته که خود گوگل نیز اذعان دارد که اپلیکیشن جدید برای iOS حتی از نسخه اندروید هم بهتر ساخته شده. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد